Naszym Klientem jest światowy lider w branży produkcyjnej, właściciel znanych i rozpoznawalnych na całym świecie marek.

Firma posiada w Polsce kilka dużych zakładów produkcyjnych, Centrum Logistyczne oraz Finansowe Centrum Usług Wspólnych.

Organizacja promuje podejście zrównoważone (oszczędzanie zasobów naturalnych, dbałość o środowisko), innowacyjność oraz poszukiwanie rozwiązań ‘ułatwiających życie’.

 

Osoba, która obejmie poniższe stanowisko będzie odpowiedzialna kompleksowo za obszar Administracji i Payroll’u na poziomie kraju oraz zaangażowana we współpracę na szczeblu międzynarodowym.

 

 

Aktualnie wspieramy naszego Klienta w poszukiwaniu kandydatów na stanowisko:

HR Administration&Payroll Manager (Poland)/ Kraków

Nr ref.: HRAPM/08/2018 Miejsce pracy: Kraków

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zarządzać zespołem Specjalistów ds. Administracji oraz Kadr i Płac znajdującym się w biurach i fabrykach firmy, a w szczególności za:

Twoje zadania i obowiązki:

  • Nadzorowanie usług z obszarów: administracja, czas pracy + frekwencja i wynagrodzenia oraz zapewnianie zgodności procesów z prawem pracy i ubezpieczeniem społecznym
  • Nadzorowanie procesu naliczania płac
  • Zapewnienie zgodności podjętych działań i dostosowania wdrażanych procedur dla pracowników z wymogami prawa pracy
  • Budowanie pozytywnych relacji między pracownikami a pracodawcą
  • Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne / zewnętrzne
  • Współpraca z innymi podmiotami w celu osiągnięcia celów strategicznych i operacyjnych
  • Opracowanie i wdrożenie budżetu na działania działu kadr i płac
  • Tworzenie najwyższych standardów w obszarze administracji, czasu pracy i frekwencji oraz płac, z zastosowanie digitalizacji i standaryzacji
  • Prowadzenie projektów i inicjatyw w zależności od potrzeb
  • Zapewnianie, że wszystkie procesy i procedury w zespole są przestrzegane
  • Przekładanie strategii i celów firmy na cele zespołu w jasny i zrozumiały sposób
  • Promowanie rozwoju w zespole, wspieranie rozwoju talentów oraz budowanie modelu kultury uczącej się (’learning organization’)
  • Skuteczna komunikacja na różnych poziomach struktury organizacyjnej
  • Aktywne uczestniczenie w budowaniu i wpływanie na strategię organizacji HRS

Oczekujemy od Ciebie:

  • Min. 3 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (w tym zarządzania kilkuosobowym zespołem)
  • Bogatego, przynajmniej kilkuletniego doświadczenia w obszarze Payrollu dla dużej organizacji o rozbudowanych strukturach
  • Mile widziane będzie doświadczenie zdobyte w środowisku produkcyjnym
  • Doświadczenia w zakresie procesów płacowych, rozliczania składek na ubezpieczenia społeczne i zaliczek w PIT
  • Gruntownej wiedzy z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zagadnień podatkowych związanych z zatrudnieniem
  • Dobrej znajomości programów: Płatnik, PFRON i MS Office (szczególnie MS Excel)
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku
  • Osobowości niezależnej, kreatywnej i zorientowanej na działanie
  • Doskonałej organizacji pracy
  • Doskonałych umiejętności interpersonalnych
  • Bardzo dobrze rozwiniętych kompetencji przywódczych w tym: podejmowanie decyzji, motywowanie, umiejętność wyznaczania celów, jasna, otwarta i precyzyjna komunikacja, elastyczność, umiejętność rozwiązywania problemów
  • Wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych
  • Dyspozycyjności do regularnych wyjazdów służbowych (podróże ok 1-2 razy na miesiąc, wyjazdy 1-2dniowe)
  • Doświadczenie w międzynarodowej organizacji będzie mile widziane
  • Znajomość systemu płacowego eNOVA oraz systemu SAP będą mile widziana
  • Doświadczenie we współpracy ze związkami zawodowymi będzie mile widziane

Co proponujemy?

  • Atrakcyjną i pełną wyzwań rolę w międzynarodowym środowisku
  • Regularny kontakt z językiem angielskim, różnorodność kulturową oraz kontekst globalny
  • Współpracę z Managerami na podobnych stanowiskach w innych krajach
  • Bardzo bliską, regularną, partnerską i ekspercką współpracę z biznesem
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (w tym bonus roczny) oraz stabilne warunki zatrudnienia
  • Samochód służbowy
  • Bogaty pakiet benefitów (w tym prywatna opieka medyczna, pakiet multisport oraz dofinansowanie do nauki języków)
  • Elastyczne podejście do czasu pracy
  • Fantastyczną atmosferę pracy i możliwość współpracy z profesjonalistami w swojej dziedzinie
  • Środowisko komunikujące się, otwarte na feedback, gwarantujące różnorodność zadań oraz stawiające na rozwój swoich pracowników
  • Dla kandydatów spoza Krakowa – pakiet relokacyjny

Prosimy o zapoznanie się z informacjami dot. danych osobowych, dostępnych w zakładce ‘dane osobowe’.

Prosimy również o umieszczenie na CV poniższej klauzuli:

Zgodnie z art. 7 ust. 2 RODO wyrażam wyraźną i dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych, w tym w Curriculum Vitae (CV) przez rec4rec PROJECT Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, w celu niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych.

Jednocześnie oświadczam, że moja zgoda spełnia wszystkie warunki, o których mowa w art. 7 RODO, tj. przysługuje mi możliwość jej wycofania w każdym czasie, zapytanie o zgodę zostało mi przedstawione w wyraźnej i zrozumiałej formie.

Miło nam będzie Cię poznać!
Aplikuj
Poleć znajomego